Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Χρόνια μετά . .


Νιώθεις καλύτερα.
Γιατί;
Δεν απογοήτευσες την κοινωνία τους.
Μου ραγίζεις την καρδιά.
Και συ που πίστεψες σε τόσα άχρηστα πράγματα για να καθησυχάσεις την συνείδηση που σου δημιούργησαν οι άλλοι.
Και γω που ήμουν συνένοχος τους.
Μου ραγίζεις την καρδιά.

Συμπεριφέρσου όπως όλα τ άλλα παιδάκια, εσύ γιατί να διαφέρεις;
  Βλέπεις κάποιον άλλο να αντιδρά, να θυμώνει, να μιλάει άσχημα;
  Δεν πρέπει να το κάνεις αυτό, θα τιμωρηθείς , το σωστό είναι..

- Και ποιός έχει ορίσει πόσο πρέπει να θυμώνουμε και γιατί; Και..

- ΣΣΣΣΣ δεν χρειάζεται να τα ξέρεις όλα..απλά έτσι είναι.

Και  μεγαλώνεις και έρχεται εκείνη η ώρα που αυτοί που σε καθοδηγούσαν και σου λεγαν καθε μέρα ποιο είναι το δικό σου το καλό, το καλό..
Έχουν εξαφανιστεί.
Κανείς τους δεν υπάρχει τώρα πια για να σου πει ποιό θα ήταν το σωστο και ποιό το λάθος.
Ο θεός που τους αγάπησε αυτούς τόσο και τους έπλασε να γνωρίζουν πόσο έντιμος και ηθικός χρειάζεται να είσαι!
Μου ραγίσεις την καρδιά.
Να ξερες τι σημαίνει.
Εχω τόσα ερωτηματατικά.
Σας ψάχνω κάθε μέρα εσάς , φίλοι απ τα παλιά, που να χετε κρυφτεί;

Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου