Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ακούς? Με ακούς? Πσσστττ…ακούς?
Ακούς σου λέω? Εεεεε……ακούς?
Μα γιατί δεν με ακούς?, αφού το νιώθω ότι με ακούς…
Το βλέπω στα μάτια σου με ακούς! Αλλά γιατί δεν αντιδράς?
Αν με ακούς δείξε μου ένα σημάδι….
Αχ! Δεν με ακούς! Όχι, όχι δεν γίνεται, με ακούς!
Κούνησε τουλάχιστον το δάχτυλο σου, αφού με ακούς…
Το νιώθω με ακούς και καταλαβαίνω ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα
Αλλά εσύ δεν μου μιλάς…γιατί, έλα να μιλήσουμε!
Θέλω τόσο πολύ να τα πούμε, μίλα μου!
Δεν μπορείς ε? Το θες αλλά δεν μπορείς…
Δεν φαντάζεσαι πόσο λυπάμαι που δεν μπορούμε να μιλήσουμε…
Αλλά το νιώθω ότι συμφωνούμε, θες να μιλήσεις, θες να τα πούμε
Κι εγώ ρε γαμώτο! Λοιπόν, κοίτα τι θα κάνουμε: θα μιλάω εγώ μόνο
Δεν με πειράζει, αρκεί να βλέπω στο βλέμμα σου ότι συνεννοούμαστε
Κι έτσι πάντα θα’ναι σαν να μιλάμε, θα είμαστε πάντα μαζί
Κι εγώ θα μιλάω μόνο όταν χρειάζεται. Άλλωστε τι είναι σημαντικότερο οι λέξεις ή τα συναισθήματα?
Εντάξει?
Το ήξερα ότι θα συμφωνούσες…σε αγαπώ!
Αλλά τώρα πρέπει να βγω έξω, εκεί που βρωμάει σαπίλα…
Πρέπει να μιλήσω κι ίσως κι άλλοι με ακούσουν και κουβεντιάσουμε…
Και θα τους πω και για σένα! Κι αν θέλουν θα τους φέρω να τους γνωρίσεις!
Εντάξει? Το ήξερα ότι θα συμφωνήσεις…σε αγαπώ!

Γεια! Τι κάνεις? Έχω τόσα να σου διηγηθώ…μίλησα! Και με άκουσαν πολλοί!
Όλοι ακούνε, αυτό έχω καταλάβει…απλά κάποιοι επιλέγουν να αντιδράσουν κι άλλοι όχι…
Τώρα που το σκέφτομαι….ναι! μα πως με ξεγέλασες έτσι! Το βλέπω τώρα καθαρά!
Δεν είναι ότι δεν μπορείς…είναι ότι δεν θες να μου μιλήσεις…
Προτιμάς να κάθεσαι μόνο σου, να μην μιλάς, να μην κουνιέσαι, να μην αντιδράς…
Ναι ε? και ξέρεις κάτι, πραγματικά καθόλου δεν σε λυπάμαι…
Έκανες την επιλογή σου, γιατί να σε λυπηθώ…εγώ σου έδωσα την ευκαιρία να κουβεντιάσουμε, εσύ δεν θες!
Κάτσε λοιπόν εκεί βουτηγμένος στη σιωπή…εγώ δεν θα σταματήσω να μιλάω…
Μέχρι να βρω πολλούς που όλοι μαζί θα κουβεντιάζουμε και θα αντιδρούμε μέχρι να διώξουμε όλη τη βρώμα, όλη τη σαπίλα…
Τι λες? Κάτι ακούω να λες? Νομίζω ότι σε άκουσα…κουνήθηκες? Μπα…ιδέα μου…
Κάτι ψιθυρίζεις …τι όμως? Πώς? Δεν σε ακούω? Κάτσε να έρθω πιο κοντά μήπως και σε ακούσω…
Πω…βρωμάς όπως βρωμάει εκεί έξω…σαπίλα…
Τι θες? Αααα, σε νοιάζει για το τομάρι σου ε?
Ε, τι να σου πω…το πιθανότερο είναι να σε καταβροχθήσει η σαπίλα σου,
Διαφορετικά όταν εμείς τη διώξουμε κι εσύ ακόμα βρωμάς…τότε μπορεί κι εγώ η ίδια να σε διώξω…σε μισώ!


2 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩΠ!!!! ΠΟΛΥ ΓΕΡΟ ΧΩΣΙΜΟ!
    ΜΕ ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ΔΥΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΥ..ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ "ΚΟΥΦΟ" ...ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΝΙΩΣΟΥΜΕ-ΝΙΩΣΕΙ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ...
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!

    pink-bong

    ΑπάντησηΔιαγραφή