Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ



ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ
Όταν βρίσκομαι στο κέντρο
της χωρίς ανταπόδοσης αγάπης μου
αδυνατώ να την κρατήσω
σαν ένα αντικείμενο
δεν έχει
γωνίες αιχμηρές
να βασανίσει κάποιον
Αναπνέω την ευωδιά
της επιθυμίας
κι η επιθυμία
δεν έχει αφεντικά
<<Ω, αγάπη μου>>,αγκαλιάζει
τον πλατύ απέραντο ουρανό
καθώς η νύχτα
μέσα στ 'αστέρια καμαρώνει και υψώνει
το ένα περιδέραιο
μετά το άλλο σταλάζοντας ηδονή
για να ευχαριστήσει
του Λέοναρντ την αληθινή αγάπη
<<Ω, αγάπη μου>>,φωνάζει
από κάθε πόρο του χιονιού
και το δάσος απαντά:
<<Ω, αγάπη μου>>
και μια καρδιά προβάλλει
και μια καρδιά λιώνει
και αγκαλιάζονται εκεί
όπου στέκομαι ορθός
στην καταιγίδα
και περπατώ για να σε βρω
πάνω στα κύματα της επιθυμίας
διασχίζω αποστάσεις
με ένα νέο που έχω να σου πω
για την ομορφιά σου
τα μέλη σου τα ωραία
την αμείλικτή σου απουσία



ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ
Μέχρι εδώ.
δεν θα σε αναζητήσω πια
θα πάω να ξαπλώσω για μισή ώρα
Μέχρι εδώ.
Δεν θα είμαι πια θλιμμένος
με την ανάμνησή σου
Δεν θα τρίψω πια τη μούρη μου επάνω της
θα χασμουρηθώ
θα τεντωθώ
θα βάλω μια βελόνα πλεξίματος 
μέσα στη μύτη μου
και θα βγάλω το μυαλό μου απ' το κεφάλι
Δεν θέλω να σ'αγαπώ
για την υπόλοιπη ζωή μου
Θέλω το δέρμα σου
να αποκολληθεί απ'το δικό μου
Θέλω ο σφιγκτήρας μου 
να απελευθερωθεί απ'το δικό σου
Δεν θέλω να ζήσω
 με τη γλώσσα κρεμασμένη
 και ένα άλλο παλιοτράγουδο
στη θέση της
ρακέτας μου του μπέιζμπολ
Μέχρι εδώ.
Τώρα θα πάω για ύπνο αγάπη μου
Μην προσπαθήσεις να με σταματήσεις
θα πάω για ύπνο
Το πρόσωπό μου θα γίνει λείο
και θα πάω να σαλιαρίσω.
θα αποκοιμηθώ
είτε μ'αγαπάς είτε όχι
Μέχρι εδώ, η Νέα Τάξη  Πραγμάτων
ρυτίδων και δύσοσμης αναπνοής.
δεν θα είναι πια τα πράγματα
όπως τότε που ήθελα 
να σε τρώω με τα κλειστά μου μάτια
ελπίζοντας να μην ξυπνήσεις 
και φύγεις
θα είναι κάπως αλλιώς
κάπως χειρότερα
κάπως πιο γελοία
κάπως σαν τώρα
μόνον βραχύτερα



ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ
Τώρα είμαι ικανός
Είκοσι ώρες την ημέρα να κοιμάμαι
Οι τέσσερις υπόλοιπες
Ξοδεύονται
Σε μια σειρά τηλεφωνήματα
Σε σπουδαία άτομα
Για να τους πω μια καληνύχτα 

.....ΛΕΟΝΑΡΝΤ ΚΟΕΝ     Το Βιβλίο του Πόθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου