Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τι διάθεση κι αυτή.....

Σίγουρα παλιότερα, σίγουρα, θα έγραφα κάτι για το Ισοζύγιο...(σε επόμενη πιθανή συνάντηση ίσως αναφέρουμε αυτή τη θεωρία)
Σίγουρα, λαϊκιστή το θέμα-τίτλος αυτού του περιεχομένου θα ήταν "τι είναι ο κάβουρας-τι είναι το ζουμί του" ή τέλος πάντων κάτι κοινό..κοινότυπο.. άτυπο..
Η διάθεσή μου δεν είναι ούτε να εντυπωσιάσω, ούτε να διαφέρω..Απλά και μόνο γιατί δεν έχω τη διάθεση για τίποτα απ'όλα αυτά.
Η διάθεσή μου, λοιπόν, με οδηγεί σε ερωτηματικά χίπικης φιλοσοφίας..που ταρακουνάν με εμπαιγμό τα κατά τα άλλα αναρχικά μου πιστεύω.
Γιατί δεν ζούμε απλά? Γιατί μας τα κάνουν όλα τόσο περίπλοκα? Και αν η περιπλοκότητα είναι στη φύση ο κυρίαρχος εξελικτικός παράγοντας? Αλλά γιατί να συμβιβαζόμαστε με την τεχνολογική-τεχνοκρατική εξέλιξη?
Η διάθεσή μου δεν είναι να παραθέτω αναπάντητα ερωτηματικά, εν είδη κατάθεσης ψυχής και εσωτερικής αναζήτησης. Όχι γιατί αμφισβητώ διαδικασίες όπως αυτές,αλλά γιατί η ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ  θέλω-εύχομαι να επικρατεί στις μέρες μας, στους τόπους μας, στους χώρους μας, στα όνειρά μας και στις φρίκες μας. Η ΒΡΑΔΥΤΗΤΑ δεν είναι του καιρού μας...
ΑΜΕΣΑ ΛΟΙΠΟΝ! και ΑΠΛΑ!
Ζω απλά σημαίνει: επαναπροσδιόρισε- επαναχρησιμοποιήσε τις εξελιγμένες παπάτζες που σε έχουν στοιχειώσει με κρίση (ωπ! τι έγινε? είπα κάτι κακό?) και επιλογή-απλά.
Τα περίπλοκα ασ' τα για τη φύση..γι' αυτό το μεγάλο θηρίο, που όσα όπλα κι αν έχεις φτιάξει φτωχούλη Αμερικάνε, με το φυστικοβούτυρο αλειμμένο  στις κόρες των "πολύτιμων" οφθαλμών σου, δεν μπορείς να κουνήσεις ούτε το δαχτυλάκι σου..που να το χώσεις και στη σκανδάλη..Ασ' το ! ..πέθανες!
ΚΡΙΣΗ! η λέξη Transoformer..κατα άλλους "επίκαιρη"
Υπήρχε? Υπάρχει? θα υπάρξει?
Σε ποια απο τα τρία ερωτήματα να απαντήσω και για ποια μορφή της..
Η διάθεση μου, μου λέει να σταθώ σε αυτή της " κρίσης" ως "η διαύγεια της σκέψης, η ευθυκρισία, η ικανότητα του ανθρώπου να εξετάζει τα θετικά και τα αρνητικά μιας κατάστασης".
Γιατί αν αυτή η "κρίση" ήταν κάπως ενισχυμένη θα αποφεύγαμε τη χρήση οποιασδήποτε άλλης έννοιας της.
Θα αμφιβάλλω. Θα κριτικάρω. Θα εναντιωθώ. Θα συμφωνήσω. Θα κυριευτώ από συναισθήματα. Θα βάλω στο on τη λογική. (για τους πολύ συναισθηματικούς τύπους, ας κρατήσουν το συναίσθημα) Θα επιλέξω. Θα αναλάβω ευθύνες. Θα απολαύσω. Θα υποφέρω  τα άσχημα. Θα απολαύσω. Θα απολαύσω. Θα απολαύσω. ΑΠΛΆ. Μαζί με ανθρώπους. Με τος δικούς μου ανθρώπους.
Και μετά ας με πιάσει η άλλη... ΚΡΊΣΗ!!!!!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου